Denna dag ...

Hellu, idag skapa jag en blogg.
Öhm.. jag kommer skriva om musik och lite vad jag gör på dagarna.. :D


Så idag vakna jag sent. Sen va jag med Engla och vi spela Rakion,så kom Sanna och vi gick hem till mig och jag åt mat. Emma kom och engla gick hem och åkte till maxi och köpte ben & jerrys och chpis.
 Det var fakiskt första gången jag köpte ben & jerrys det var skit gott. 
Åkte hem till Emma och skulle ha kollat på Linnas kvällsbok,men fungerade inte så kollade på Step Brothers,andra gången,skit kul:D Men jag prata nog mer än att kolla på filmen. hihih 
så drog jag ó sanna hem *


emma<3Sanna äter glass <3


Kommentarer
Postat av: sanna

asså jävla sär bild på mig hihi :)

2009-05-24 @ 00:50:35
URL: http://sannanilson.blogg.se/
Postat av: SHEER BLONDES

Hej :)

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)

2009-05-24 @ 18:09:51
URL: http://sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0